martedì 26 aprile 2022

A vicciania

 


Immagine tratta dal web


Mattri che brutta a vicciania figghia mia!
Nun ti fari veccia comu a mia.
Quannu accuminciau a pigghiarimi,
l’ancuminciai subitu a nutari.
L’ossa si ficiunu ruri e ciamai subitu u dutturi.
Ci spiai chi putia ssiri,
mi rispunniu ca era idda,
a vicciania, ca s’apprisintava
e manu a manu ciu ruluri arrivava.
Tuttu chistu fa mali ma mi potti cunsulari
picchì sacciu ca ci si tu ca mi puoi aiutari.
Comu è brutta a vicciania figghia mia
Prea a Diu ca nun’arriva macari pi tia!

 

La vecchiaia


Mamma mia che brutta la vecchiaia figlia mia!
Non diventare vecchia come me.
Quando iniziò a prendermi,
la notai subito.
Le ossa si sono indurite e immediatamente lo dissi al medico.
Ho chiesto cosa fosse,
mi rispose che era la vecchiaia
che si presentava e il dolore aumentava.
Ciò fa male ma mi son potuto consolare
al pensiero che ci sei tu che mi puoi aiutare.
Com’è brutta la vecchiaia figlia mia.
Prega Dio che non arrivi anche per te!

 

 

Simone Garaffa – Classe 3^ GR2